Biuletyn Informacji Publicznej (BIP)

W październiku obchodziliśmy rocznicę śmierci Tadeusza Kościuszki. Uczennice klasy III e pod opieką p. Barbary Waingertner, przygotowały ulotki upamiętniające życie i działalność patrona naszej szkoły i 15-go października rozdały je uczniom.

Dnia 16-ego października 2014 r. klasa I d,  pod opieką p. Barbary Waingertner, wzięła udział w wycieczce pieszej po Łodzi. Młodzież dzięki uczniom z Zespołu Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich zapoznała się z historią łódzkiej społeczności żydowskiej oraz poznała miejsca upamiętniające martyrologię łódzkich Żydów. Wycieczka ta była też okazją do poznania ciekawego zawodu przewodnika turystycznego.

W sobotę 11-ego października 2014 r. uczniowie klas I-III pod opieką p.Inezy Wilkowskiej i p. Barbary Waingertner wzięli udział w rajdzie pieszym. Tramwajem podjechaliśmy do ul. Zachodniej, a potem już pieszo, maszerowaliśmy do Parku Julianowskiego, gdzie poznaliśmy historię parku opowiedzianą przez grupę uczniów z kl.II b. Długo spacerowaliśmy po parku doceniając piękno jego przyrody. Później zwiedziliśmy Muzeum Tradycji Niepodległościowych (Oddział Martyrologii Radogoszcz).

Z okazji Dnia Edukacji Samorząd Uczniowski przygotował Gronu Pedagogicznemu wyjątkową niespodziankę - wystawę karykatur nauczycielskich.  Ekspozycję zatytułowano „W krzywym zwierciadle”. Podobizny wykonane przez uczniów zostały przyjęte z aprobatą i humorem. Wszystkim pracownikom oświaty życzymy sukcesów w życiu zawodowym i osobistym.

12 października młodzież naszego gimnazjum miała możliwość uczestniczenia w wykładzie Symboliczne portrety-charakter narodowy Żydów, zorganizowanym przez Oddział Kultur i Tradycji Wyznaniowych Muzeum Miasta Łodzi. Spotkanie muzealne poprowadził pan dr E. Lewandowski (pracownik naukowy Instytutu Socjologii UŁ).